Добре дошли в света на магията. Тук ще споделя с вас ритуали, лично изпробвани от мен, както и от мои приятели. Всеки един от ритуалите, правилно изпълнен, дава желания резултат. За въпроси, мнения, помощ: zaklinania@abv.bg

Магия с кристал

Необходими:
  • Червена свещ
  • Кристал
  • Снимки на двама ви
  • Игла
  • Кламер
С иглата издълбайте имената на двама ви върху свещта. Запалете свещта и поставете снимките една до друга под нея, така че восъкът да се стича по тях.
Хванете кристала за няколко минутки и се съсредоточете мислено над своето желание. Визуализирайте. След това кажете следното заклинание:

"Призовавам ви, Велики сили, да се разбудят мечтите и да разчупите всяка пречка, да премахнете всяка преграда, която пречи им пречи! Превърнете любовта ми в силна примка и в нея привържете (името) към мен (името)! Призовавам ви, Велики сили, да създадете между мен (името) и (името) най-съвършената и чиста любов, която никого от нас да не може да рани! Призовавам ви, Велики сили, да превърнете най-силното ми желание, най-силната ми любов в истинска!  Да бъде!" 

Повтаря се три пъти.
Вземете снимките и ги закрепете една за друга с кламер, така че лицата да са едно срещу друго. Поставете на скришно място в гардероба си снимките и ги оставете там.
Магията се прави на нарастваща луна.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.