Добре дошли в света на магията. Тук ще споделя с вас ритуали, лично изпробвани от мен, както и от мои приятели. Всеки един от ритуалите, правилно изпълнен, дава желания резултат. За въпроси, мнения, помощ: zaklinania@abv.bg

За бързи пари


Необходими:

  • Буркан или кутийка
  • Седем монети


Това заклинание действа почти веднага. Извършва се от първия ден на пълнолунието в продължение на седем дни. Извършва се на открито на лунна светлина.

Напълнете буркана или кутийката до половина с дребни монети. Вземете в ръка монета с по-голяма стойност и докато я пускате вътре, кажете следното заклинание:

"Прекрасна дама на Луната, Сила Висша и Могъща, донеси ми от твоето богатство, напълни ръцете ми със злато и сребро! Всичко, което ми дадеш, шепите ми да препълва."

Повторете същото заклинание седем поредни дни, с различни монети.

Подходящо е за бързи пари.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.