Добре дошли в света на магията. Тук ще споделя с вас ритуали, лично изпробвани от мен, както и от мои приятели. Всеки един от ритуалите, правилно изпълнен, дава желания резултат. За въпроси, мнения, помощ: zaklinania@abv.bg

Призив към Земята

Споделям с вас една много простичка, но работеща магия, която може да върне при вас любим/а, съпруг/съпруга.

Това заклинание се прави на нарастваща луна или пълнолуние. 

Единственото, което трябва да направите, е да отворите широко вратата на дома си и да застанете срещу нея от вътрешната страна, изричайки следното заклинание:

"Земя, Земица, Светла Светица, обръщам се към теб, както никога досега, със цялото си сърце и душа. От тебе аз раба/рабинята (името), да се върне при мен тук у дома раба/рабинята (името). Дай на раба/рабинята (името) тежка съдба, горчиви сълзи, коварна мъка в сърцето. Колкото по-далече от мене отиде, толкова по-тежък да става живота му. Да няма сила, която да му отнеме мъката и тази мъка да го върне при мен. Да не може той/тя (името) без мен (името), да страда и да иска да се върне у дома. Така да страда без мен, както всички мъченици живи и живели на света. Амин"

Това заклинание се повтаря три пъти, докато мислите за съответния човек. Прави се в три поредни дни.





Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.